Quality Assurance

Registratie is (over het algemeen) inzicht van management wensen. Door wensen in kaart te brengen en eenvoud toe te passen kunnen we middels slimme formulieren motiveren te registreren. 

Geautomatiseerde feedback geeft gehoor aan registreren. Gehoor geven is de ontwikkeling van draagvlak en draagvlak is de basis om kwaliteit naar een hoger niveau te tillen.

 

Registraties, audits en inspecties geven realtime inzicht waardoor adequaat (bij)sturen tot een dagelijkse bezigheid behoort. 

Adequaat (bij)sturen geeft tijdswinst en tijdswinst heeft verbeterruimte als gevolg.

De verbeterruimte vertaald zich in medewerkers- en klanttevredenheid met als resultaat dat de investering in het systeem zich terug verdient en zo komen we bij de kern van onze zaak, kwaliteitsverbetering.

assurance_kl.png

Langetermijnvisie is de sleutel die kwaliteitsverbetering mogelijk maakt.

procesmanagement

Elke organisatie werkt volgens bepaalde protocollen en processen. Samen tekenen we deze op in processchema's. Hoe gedetailleerd bepaalt u zelf. Van workflow naar werkinstructie tot risicoanalyses. Wij brengen in uw proces alle taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden in kaart. Dit helpt uw organisatie om volledig inzicht te krijgen in de rolverdelingen (van uw personeel) welke als basis kunnen dienen voor bijvoorbeeld functieomschrijvingen.

risicomanagement

Elke organisatie werkt volgens bepaalde protocollen en processen. Samen tekenen we deze op in processchema's. Hoe gedetailleerd bepaalt u zelf. Van workflow naar werkinstructie tot risicoanalyses. Wij brengen in uw proces alle taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden in kaart. Dit helpt uw organisatie om volledig inzicht te krijgen in de rolverdelingen (van uw personeel) welke als basis kunnen dienen voor bijvoorbeeld functieomschrijvingen.

documentbeheer

Elke organisatie werkt volgens bepaalde protocollen en processen. Samen tekenen we deze op in processchema's. Hoe gedetailleerd bepaalt u zelf. Van workflow naar werkinstructie tot risicoanalyses. Wij brengen in uw proces alle taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden in kaart. Dit helpt uw organisatie om volledig inzicht te krijgen in de rolverdelingen (van uw personeel) welke als basis kunnen dienen voor bijvoorbeeld functieomschrijvingen.